Translate

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 1ης Εβδομαδας


  Καπως ετσι κλεισαμε την πρωτη εβδομαδα του blog. Σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη και τα σχολια σας. Απο οτι διαπιστωσατε η πρωτη εβδομαδα ηταν αφιερωμενη σε μια και μονο  αντιπροσωπευτικη ταινια μυστηριου ανα ετος (κατα την προσωπικη μου αποψη). Τα ετη 2002 και 2009  δεν ανεβασα καποια ταινια, οχι επειδη το παρελειψα αλλα διοτι δεν υπηρχε καποια ταινια που να την θεωρω ανω του μετριου. Τις ταινιες που παραθετω τις εχω δει (μαλιστα καποιες πολλες φορες) και πιστευω οτι η κριτικη μου ειναι ευστοχη και καλοβουλη. Ελπιζω να κεντρισα το ενδιαφερον σας με τα σχολια μου, ωστε να δειτε καποια απο τις ταινιες της λιστας και να εχετε αποψη και εσεις. Επιθυμω μεσα απο το blog να σχολιασουμε, να κριτικαρουμε ταινιες και θα ηθελα να λαμβανω σχολια σας. Επισης στο κατω μερος της ιστοσελιδας εχω δημιουργησει ενα "γκαλοπ" για την καλυτερη ταινια μυστηριου του 21ου αιωνα, θελω λοιπον την ψηφο ή ψηφους σας ωστε να αναδειξουμε συλλογικα την καλυτερη!!!! 
 Απο αυριο και για την επομενη εβδομαδα θα ανεβαζω ταινιες που εμειναν εκτος λιστας και ειναι πραγματικα ενδιαφερουσες (παντα οτι εχω δει και εχω αποψη).......σας ευχαριστω και παλι!!!!

 Συμπερασματικα οι αγαπημενες μου 5 ταινιες μυστηριου ειναι:

  •   Memento  9.5/10
  •   The prestige  9/10
  •   Αορατος επισκεπτης  9/10
  •   Shutter Island  9/10
  •   The others  8,5/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου