Translate

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ψηφοφορια για τις "4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα"

 Καλημερα φιλοι και φιλες μου...καλη εβδομαδα να εχουμε με υγεια και ομορφο ανοιξιατικο καιρο!!! Πριν αρχισω την αναφορα μου στην ψηφοφορια, θα ηθελα να σας ευχαριστησω για ακομη μια φορα. Τα μηνυματα, η κριτικη,  καθως και η γενικοτερη συμμετοχη σας στα δρωμενα του blog, μου δινουν τεραστιο κινητρο να συνεχισω και να γινομαι ακομη καλυτερος....


 Οσον αφορα την ψηφοφορια για τις "αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα"  απο τις παρακατω επιλογες: Nine queens, Mulholland drive, Oldboy, Lucky number slevin, The orphanage, The secret in their eyes, Black swan και Side effects ειναι σε εξελιξη και  για οσους δεν το γνωριζουν βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου. Υστερα απο 5 μερες που εχει αρχισει η ψηφοφορια εχουμε ηδη 26 συμμετοχες. 




 Τα προσωρινα αποτελεσματα λοιπον για τις" 4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα " ειναι : 
  1. Mulholland drive (15 ψηφοι)
  2. The secret in their eyes (14 ψηφοι)
  3. Oldboy (12 ψηφοι)
  4. Lucky number slevin (11 ψηφοι)

Οι δικες μου 4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα συμβαδιζουν με τις επιλογες του κοινου:
  1. Mulholland drive
  2. The secret in their eyes
  3. Oldboy
  4. Lucky number slevin


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου