Translate

Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Αποτελεσματα ψηφοφοριας για τις"4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα"

 Καλημερα φιλοι και φιλες μου.... καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχουμε με υγεια και ενα μεγαλο χαμογελο!!! Πριν αρχισω τον απολογισμο για την ψηφοφορια θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους για την συμμετοχη σας στην ψηφορορια που τελειωσε πριν 3 μερες. Ο καθενας με το δικο του ληθαρακι καταφερε να φτασουμε τις 85 ψηφους, ενα νουμερο σημαντικο ωστε να βγαλουμε ενα αντιπροσωπευτικο αποτελεσμα.
 Καταρχας χαιρομαι οτι οι 4 ταινιες που επιλεχτηκαν απο το συνολο, ηταν και οι αγαπημενες δικες μου. Ειναι πολυ ομορφο να βλεπεις οτι ταυτιζεται η γνωμη σου με το συνολο!!!! Εχω πραγματοποιησει 3 μικρες σε διαρκεια (σχετικα ψηφοφοριες) για να πραγματοποιησω την πιο μεγαλη και σημαντικη. Στην πρωτη ψηφοφορια που εκανα και αφορουσε τις "5 καλυτερες ταινιες μυστηριου/ψυχολικα θριλερ του 21ου αιωνα", οι ταινιες που επιλεξατε ηταν: Memento, The prestige, Contratiempo, Shutter island, The others. Στην δευτερη ψηφοφορια που εκανα αφορουσε τις 5 καλυτερες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ της δεκαετιας του 90 οι επιλογες σας ηταν: The silence of the lambs, Se7en, The sixth sense, Basic instict, The usual suspects. Ενω στην τριτη που πραγματοποιησα και εκλεισε πριν τρεις μερες και αφορουσε "τις 4 αγαπημενες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ του 21ου αιωνα" τα αποτελεσματα ηταν: Mulholland drive, The secret in their eyes, Lucky number slevin, Oldboy
 Η νεα ψηφοφορια λοιπον θα διαρκεσει 9 μηνες και θα περιλαμβανει τις 14  ταινιες που επιλεξατε μεσα απο τις ψηφοφοριες μου. Η νεα ψηφοφορια θα αφορα τις "5 καλυτερες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικα θριλερ των τελευταιων 30 χρονων". Θα ειναι πολλαπλης επιλογης ωστε να διαλεξετε μεχρι 5 ταινιες. Η ψηφοφορια ειναι απαιτητικη και δυσκολη ως προς την επιλογη, θα βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα βγει ενα σπουδαιο αποτελεσμα. Καλα αποτελεσματα να εχουμε λοιπον φιλοι και φιλες μου!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου