Translate

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 3ης Εβδομαδας


 Κλεισαμε λοιπον και την 3η Εβδομαδα λειτουργιας του blog. Μιας Εβδομαδας που περιειχε κατα κυριο λογο ψυχολογικα θριλερ και ταινιες που ειχα ξεχασει να σας παρουσιασω (λογω μεγαλου ογκου ταινιων). Θα ηθελα για ακομη μια φορα να σας ευχαριστησω για τη συμμετοχη σας, το ενδιαφερον που δειχνετε για το blog μου καθως και για τα σχολια που μου αφηνετε.
 Για τις επομενες 10 ημερες θα ανεβαζω αστυνομικα θριλερ κατα κυριο λογο που περιεχουν αρκετο σασπενς και μυστηριο. Η λιστα με τις ταινιες (που παντα εχω δει) ειναι αρκετα μεγαλη, οποτε θα υπαρχουν μερες που θα ανεβαζω και δυο ταινιες. 
 Απο το νεο ετος (υγεια να εχουμε πανω απο ολα), θα φτιαξω μια λιστα με ψυχολογικα θριλερ μυστηριου απο το 90' μεχρι το 00'. Υπαρχουν αρκετες ταινιαρες που εχουν αφησει εποχη στο Κινηματογραφο εχοντας δωσει ξεχωριστη λαμψη στην 7η ΤΕΧΝΗ.
 Η ψηφοφορια για την αναδειξη "Της καλυτερης ταινιας μυστηριου του 21ου αιωνα" συνεχιζεται, με τη συμμετοχη και τις προτιμησεις σας να ικανοποιουν και τις δικες μου επιλογες μεχρι στιγμης. Οσοι δεν εχετε ψηφισει ακομα και θελετε, η ψηφοφορια βρισκεται στο κατω δεξι μερος της σελιδας μου. Σας ευχαριστω και παλι ολους και να ξερετε οτι προσπαθω μερα με τη μερα να γινομαι καλυτερος στη κριτικη των ταινιων, ωστε να δειτε ταινιες, ειτε που σας ειχαν διαφυγει ειτε δεν ειχατε ακουσει καλες γνωμες.
 48 μερες πριν τελειωσει η ψηφοφορια, τα προσωρινα αποτελεσματα ειναι:
  1. Memento (34 ψηφοι)
  2. Shutter island (22 ψηφοι)
  3. The prestige (20 ψηφοι)
  4. The others (17 ψηφοι)
  5. Contratiempo (15 ψηφοι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου