Translate

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 2ης Εβδομαδας


 Αισιως φτασαμε στο κλεισιμο της δευτερης εβδομαδας. Πριν τον απολογισμο της εβδομαδας θα ηθελα να σας ευχαριστησω για την υποστηριξη και τα μηνυματα που λαμβανω. Μιας εβδομαδας που περιειχε τις δευτερες καλυτερες ταινιες ανα ετος (παντα κατα τη γνωμη μου). Καποιες απο τις ταινιες θα μπορουσαν να ειναι και πρωτες επιλογες, ειτε ομως επεσαν σε ετος με καποια καλυτερη, ειτε ισαξιες και διαλεξα αυτη που το κυριο συστατικο τους ηταν το σασπενς και το μυστηριο. 
 Υπαρχουν αμετρητες επιλογες ταινιων που εχω να σας παρουσιασω, να κριτικαρω και να σχολιασουμε. Βλεπετε ενα μυαλο εχω και εγω οποτε λογικο ειναι να εχω ξεχασει καποιες πολυ καλες ταινιες αλλα μερα τη μερα τις θυμαμαι και το επομενο διαστημα θα σας τις αποκαλυψω. Οι εκπληξεις που σας εχω στη συνεχεια ελπιζω να σας αρεσουν  με αφιερωματα σε αστυνομικα θριλερ,  ψυχολογικα με λιγο τρομο καθως και ταινιες μυστηριου που αφησαν εποχη απο το 90' εως το 00'. 
 Για να ξερω και εγω αν καποια ταινια σας αρεσε μπορειτε να τη βαθμολογειτε στα κουτακια που εμφανιζονται στο κατω μερος της καθε αναρτησης: με κακη η βαθμολογια ειναι κατω του 5, μετρια ειναι 5-6, πολυ καλη 7-8 και εξαιρετικη 9-10.
 Ελπιζω με τις κριτικες μου σε ταινιες να σας κεντρισα το ενδιαφερον για να δειτε καποια ταινια καθως επισης θα ηθελα  να σχολιασετε αν καποια θεωρειτε οτι την αδικησα ή την υπερκτιμησα. 
 Η ψηφοφορια για την αναδειξη "της καλυτερης ταινιας μυστηριου του 21ου αιωνα" συνεχιζεται και βρισκεται στο κατω μερος του blog μου. Η συμμετοχη σας μεχρι στιγμης εχει ξεπερασει τις προσδοκιες μου με τις ταινιες Memento, Shutter island, the others, Contratiempo και the prestige να καταλαμβανουν μεχρι στιγμης τις περισσοτερες ψηφους. 
 Σας ευχαριστω και παλι για τη συμμετοχη σας στο blog μου αφου με τη βοηθεια σας γινομαι και εγω καλυτερος σε αυτο που κανω.....

 Οι πεντε αγαπημενες μου ταινιες απο τις δευτερες επιλογες ειναι:
  • Prisoners 8/10
  • Το μικρο νησι  7,5/10
  • Unknown  7.5/10
  • La cara oculta  7.5/10
  • Julia's eyes 7/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου