Translate

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Απολογισμος ταινιων 00' - 17'

  Καλη χρονια να εχουμε με υγεια. Ευχομαι το 2018 να ειναι ενα ετος δημιουργικο για ολους. Απο οτι ειδατε πηρα και εγω τα ρεπο μου μαζεμενα και τωρα ειμαι παλι κοντα σας. Οσον αφορα τις ταινιες μυστηριου για τον 21ο αιωνα, πιστευω οτι σας εχω καλυψει σε ενα ποσοστο κοντα στο 90%. 

 Σημερα ελαβα μια ταινια που ειχα αμελησει να τη δω και την Δευτερα περιμενω αλλη μια με εξαιρετικες κριτικες για να ειμαι οσο γινεται πιο αντικειμενικος στις καλυτερες ταινιες μυστηριου που υπαρχουν. Αυριο θα γινει η κριτικη για το Oldboy που θα την δω σημερα το βραδυ. Οπως σας εχω ξαναπει σε παλιοτερη μου αναρτηση, κριτικη κανω μονο για ταινιες που κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι ανω του μετριου καθως και για ταινιες που εχω δει και μονο. 



 Θα δω λοιπον και δυο ταινιες του 2017 που δεν προλαβα, ωστε να ξεκινησουμε το αφιερωμα "Ταινιων μυστηριου απο το 90' μεχρι το 00'. Εκει ειμαι σιγουρος οτι γνωριζετε και εσεις οτι υπαρχει τρομερο ενδιαφερον απο ταινιες που εχουν αφησει εποχη. Θα υπαρξει και καινουρια ψηφοφορια και ειμαι σιγουρος οτι θα εχουμε τιτανομαχια.
 Σχετικα με την ψηφοφορια που ειναι σε εξελιξη για την "Καλυτερη ταινια Μυστηριου του 21ου αιωνα" η μονομαχια εξελισσεται για δυο, με το Memento και το The presige να λαμβανουν την μεριδα του λεοντος. Οσοι δεν εχετε ενημερωθει για την ψηφοφορια, βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου και θα ειναι διαθεσιμη για ακομη 26 μερες. 
 Τα προσωρινα αποτελεσματα μετα απο 93 ψηφους ειναι:
  1. Memento (39 ψηφοι)
  2. The prestige (33 ψηφοι)
  3. The Shutter island (22 ψηφοι)
  4. The others (19 ψηφοι)
  5. Contratiempo (16 ψηφοι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου