Translate

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Αποτελεσματα ψηφοφοριας "καλυτερης ταινιας μυστηριου 21ου αιωνα"

 Καταρχας θα ηθελα να σας ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου για την υποστηριξη που δειχνετε στο blog μου. Οι προβολες, τα μηνυματα και η συμμετοχη σας σε οτι αφορα γενικοτερα τη σελιδα μου, δειχνει πως αυτο που κανω εχει θετικο αντικρισμα. Δεν ειμαι κριτικος ταινιων, ουτε πληρωνομαι γι αυτο.... ο λογος που εφτιαξα το blog αφορα ενα "ιδιαιτερο" χομπι-μερακι που εχω και  θα ηθελα να παροτρυνω με την κριτικη και τα σχολια μου καποιον να παρακολουθησει καποια ταινια απο αυτες που παρουσιαζω. Οι βαθμολογιες καθως και η προσωπικη αποψη ειναι υποκειμενικα, βασισμενα σε δικα μου κριτηρια.





 Απο σημερα και για ενα μηνα θα ξεκινησει καινουρια ψηφοφορια για την αναδειξη "της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικου θριλερ της δεκαετιας του 90΄". Τις προηγουμενες μερες ανεβασα 10 αντιπροσωπευτικες ταινιες μυστηριου/ψυχολογικου θριλερ για καθε ενα ετος. Το 1994 δεν ειχα στο νου μου καποια ταινια που να ξεχωριζει ετσι ανεβασα δυο ταινιες απο το 1995, το Seven και The usual suspects ισαξιες στα δικα μου θελω και προτιμησεις. Θα συνεχισω λοιπον να ανεβαζω για το επομενο διαστημα ταινιες απο την δεκαετια του 90', μεχρι να επιστρεψω παλι σε φρεσκα εδαφη. 









Οι δικες μου λοιπον τοπ5 ταινιες απο την δεκαετια του 90' ειναι:
  1. The silence of the lambs 9,5/10
  2. The sixth sense 9/10
  3. Se7en 9/10
  4. The usual suspects 9/10
  5. The game 8,5/10

 Οι ψηφοι σας ξεπερασαν τις προσδοκιες μου, γεμιζοντας με χαρα απο την ανταποκριση που ειχε η ψηφοφορια. Το τελικο δειγμα (120 ψηφοι), θεωρω πως ειναι ακρως αντιπροσωπευτικο για να μας δειξει τις προτιμησεις των απανταχου σινεφιλ. Διαπιστωσα πως η τελικη καταταξη των ταινιων, συμβαδιζει με τις δικες μου πεντε επιλογες που σας ειχα προτεινει. Αυτο δειχνει πως κατι κανω σωστα και με χαροποιει ιδιαιτερως.

Τα τελικα αποτελεσμα λοιπον για την καλυτερη ταινια μυστηριου του 21ου αιωνα ειναι: 


  1. Memento 41/120 (34%)
  2. The prestige 41/120 (34%)
  3. Contratiempo 32/120 (26%)
  4. Shutter island 24/120 (20%)
  5. The others 20/120 (16%)
....................................................................

     6. Identity 10/120
     7. Αλλη 9/120
     8. The machinist 6/120
     9. El cuerpo 6/120
   10. The best offer 5/120
   11. The jacket 4/120
   12. Mad house 2/120

Εχω λοιπον να κανω δυο επισημανσεις: Πρωτον κρατηστε τις πεντε πρωτες επιλογες ταινιων γιατι θα  μας χρειαστουν στη συνεχεια και δευτερον μου εκανε εντυπωση πως 7η επιλογη ηρθε η "αλλη" οποτε ειμαι διατεθειμενος να δω ταινιες που ισως εχω παραμελησει ή εχω αγνοησει ωστε να σας τις παρουσιασω. Ευχαριστω και παλι για την υποστηριξη σας και σας υποσχομαι οτι θα γινομαι καλυτερος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου