Translate

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Ψηφοφορια αναδειξης της "Καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90"

 Καλημερα φιλοι και φιλες μου......οπως εχετε διαπιστωσει η ψηφοφορια για την αναδειξη της "καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90" θελει ακομη 1 ημερα για να ολοκληρωθει. Οσοι δεν το γνωριζετε ή δεν εχετε προλαβει ακομα η ψηφοφορια βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου.
 Σας ευχαριστω λοιπον ολους και ολες για την μεχρι τωρα στηριξη και αγαπη που δειχνετε στη σελιδα μου. Νοιωθω ιδιατερη ικανοποιηση και χαρα διαβαζοντας τα μηνυματα σας, ωστε με μεγαλυτερο ζηλο και ορεξη να συνεχισω το μερακι μου που τοσο πολυ αγαπαω.



 Στη ψηφοφορια τωρα, απο την προηγουμενη εβδομαδα που οι ψηφοι ηταν 84 φτασαμε μεχρι και σημερα τις 103. Σας ευχαριστω παρα πολυ για την συμμετοχη σας, γεγονος που δειχνει την αξιοπιστια του δειγματος που εχει συγκεντρωθει. Το ντερμπι αναμεσα στο Basic Instict, Se7en και The sixth sense καλα κρατει, ενω τεραστια ανοδο ειχε την εβδομαδα που περασε το The usual Suspects, πραγμα απολυτα φυσιολογικο κατα την προσωπικη μου γνωμη.

Προσωρινα αποτελεσματα ψηφοφοριας αναδειξης της "καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90"
  • The silence of the lambs (53 ψηφοι)
  • Se7en (34 ψηφοι)
  • Basic Instinct (32 ψηφοι)
  • The sixth sense (30 ψηφοι)
  • The usual suspects (18 ψηφοι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου