Translate

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Ψηφοφορια αναδειξης "της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90"


 Καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε φιλοι και φιλες μου.... Θελω καταρχας να σας ευχαριστησω για την στηριξη, το ενδιαφερον και την συμμετοχη σας στο blog μου, χαροποιωντας με ιδιαιτερα... περασε ακομα μια εβδομαδα, κατα την διαρκεια της οποιας σας παρουσιασα δυο ακομη πολυ καλες ταινιες (κατα την γνωμη μου), ενω και η ψηφοφορια για την αναδειξη "της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90" βρισκεται σε εξελιξη. Απο την προηγουμενη Τριτη μεχρι σημερα ψηφισαν ακομα 24 ατομα φτανοντας τις 64 ψηφους. Οσοι δεν εχετε ενημερωθει ή δεν το γνωριζετε η ψηφοφορια βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου.
 Σας ειχα ενημερωσει πως στην προηγουμενη ψηφοφορια που εγινε για την "Καλυτερη ταινια μυστηριου του 21ου αιωνα" με προβληματισε το γεγονος πως 7η επιλογη ηρθε η "Αλλη".....σας υποσχεθηκα λοιπον οτι θα ψαξω να βρω και να δω ταινιες που εχω παραμελησει ή εχω αγνοησει. Ειδα πεντε ταινιες στο διαστημα αυτο, με τις τρεις απο αυτες μαλιστα να μου αφηνουν εξαιρετικες εντυπωσεις. Την ταινια "9 queens" την ανακαλυψα απο τον πρωταγωνιστη Ricardo Darin του εξαιρετικου "The secret in their eyes", το "Mulholland drive" απο τον ομοιδεατη φιλο μου blogger 'gianni pit" και το "Lucky number Slevin" απο ενα site που αναφεροταν σε εξυπνα φιναλε ταινιων. Τις επομενες μερες λοιπον θα αρχισω να σας παρουσιαζω και αυτες τις ταινιες (οι οποιες ειναι εξαιρετικες) και στη συνεχεια θα σας ζητησω και την συμμετοχη σας........
 Τα προσωρινα αποτελεσματα της ψηφοφοριας για την αναδειξη "Της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90" ειναι:
  1. The silence of the lambs (40 ψηφοι)
  2. Basic Instinct (23 ψηφοι)
  3. Se7en (20 ψηφοι)
  4. The sixth sense (17 ψηφοι)
  5. The usual suspects (6 ψηφοι)

Ευχαριστω πολυ για ακομη μια φορα για την συμμετοχη σας..... οσοι δεν εχετε ψηφισει ακομα, καντε το στο κατω δεξι μερος του blog μου!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου