Translate

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Ψηφοφορια αναδειξης "της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90"


 Καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε (αν και Τριτη σημερα).... Ο λογος που γραφω ειναι για να σας υπενθυμισω οτι η "Ψηφοφορια αναδειξης της καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90'' συνεχιζεται για ακομη 22 ημερες. Οσοι δεν εχετε ψηφισει ακομα ή δεν εχετε ενημερωθει η ψηφοφορια βρισκεται στο κατω δεξι μερος του blog μου. Μεχρι στιγμης η συμμετοχη σας εχει ξεπερασει τις προσδοκιες μου (40 ψηφοι) και σας ευχαριστω πολυ για την αγαπη που δειχνετε στο καθημερινο μου μερακι. Τα μηνυματα σας καθως και η γενικοτερη ασχολια σας με την σελιδα μου με χαροποιει ιδιατερα και προσπαθω και εγω με την σειρα μου να αναταποκρινομαι  αμεσα, ανταποδιδοντας την χαρα μου. 
Τα μεχρι στριγμης αποτελεσματα για την "Καλυτερη ταινια μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90'' ειναι:
  1. The silence of the lambs (30 ψηφοι)
  2. Basic instinct (20 ψηφοι)
  3. The sixth sense (11 ψηφοι)
  4. Se7en (9 ψηφοι)
  5. The usual suspects (4 ψηφοι)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου