Translate

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Αποτελεσματα ψηφοφοριας αναδειξης της "Καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90"

 Χαιρεται φιλοι και φιλες μου..... φτασαμε λοιπον υστερα απο ενα μηνα ψηφοφοριας στα τελικα αποτελεσματα για την αναδειξη της "Καλυτερης ταινιας μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90". Θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους μεσα απο την καρδια μου για την συμμετοχη και τα μηνυματα σας. Η προσωπικη αποψη καθως και η βαθμολογια βασιζονται σε υποκειμενικα δικα μου κριτηρια οποτε να ειστε λιγο ελαστικοι μαζι μου........Το δειγμα που συγκεντρωθηκε (112 ψηφοι) ξεπερασε τις προσδοκιες μου και θεωρω πως ειναι αντιπροσωπευτικο να μας δειξει ενα καθαρο αποτελεσμα. 


 Απο σημερα και για ενα μηνα θα ξεκινησει καινουρια ψηφοφορια που θα περιλαμβανει 8 ταινιες μυστηριου/ ψυχολογικα θριλερ ωστε να ψηφισετε μεχρι (4 ταινιες) αγαπημενες. Η ψηφοφορια θα περιλαμβανει τις εξης:  "Mulholland drive", "Nine queens", "The secret in their eyes", "Oldboy", "Lucky number slevin", "Black swan", "The orphanage" και "Side effects". Ο λογος που γινεται ειναι διοτι στην πρωτη ψηφοφορια που εκανα και αφορουσε την αναδειξη της "Καλυτερης ταινιας μυστηριου του 21ου αιωνα" καποιες απο αυτες τις ταινιες ειτε δεν τις γνωριζα και της ειδα τωρα ειτε ξεχασα να τις συμπεριλαβω. Η ψηφοφορια θα βρισκεται οπως και οι προηγουμενες που πραγματοποιηθηκαν στο κατω δεξι μερος του Blog μου.




 Ας επιστρεψουμε πισω στην ψηφοφορια που πραγματοποιηθηκε και εβγαλε καθαρο νικητη το "The silence of the lambs", μια εξαιρετικη ταινια που και για μενα προσωπικα ειναι η αγαπημενη μου. Στην δευτερη θεση ξεχωρισε το ευρηματικο "Se7en", ενω την τριτη θεση μοιραζονται το "Basic Insinct" με το "The sixth sense". Στην τεταρτη θεση ανεβηκε με φρενηρης ρυθμους το ανατρεπτικοτατο "The usual suspects". 



Τα τελικα αποτελεσματα λοιπον για την καλυτερη ταινια μυστηριου/ψυχολογικο θριλερ της δεκαετιας του 90 ειναι:



  1. The silence of the lambs   56/112 (50%)
  2. Se7en   37/112 (33%)
  3. The sixth sense   32/112 (28%)
  4. Basic Instinct   32/112 (28%)
  5. The usual suspects   24/112 (21%)
  6. A perfect murder   7/112 (6%)
  7. The game   4/112 (3%)
  8. Misery   2/112 (1%)
  9. Heat   1/112 (0%)
  10. Αλλη   1/112 (0%)


 Υ.Γ.  απο σημερα λοιπον ξεκιναει η καινουρια ψηφοφορια στην οποια θα ηθελα να επιλεξετε μεχρι 4 ταινιες. Σας ευχαριστω για ακομη μια φορα για την χαρα που μου δινετε μεσα απο την καθημερινη επικοινωνια που εχουμε και σας υποσχομαι οτι θα γινομαι καλυτερος..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου